۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷- ۰۲۱۶۵۰۱۰۶۲۳- ۰۲۱۶۵۰۱۰۵۶۵
فهرست

قیمت اتصالات سیاه درزدار

قیمت اتصالات سیاه درزدار در شرکت اترک شعله میتوانید اتصالات سیاه درزدار را خریداری کنید ، شرکت ما با کیفیت ترین و ارزان ترین قیمت اتصالات سیاه درزدار را با قیمت مناسب در سراسر نقاط کشور به فروش می رساند.

استعلام اتصالات سیاه درزدار

قیمت اتصالات سیاه درزدار

قیمت اتصالات سیاه درزدار

 به منظور کسب اطلاعت بیشتر در مورد نحوه خرید و قیمت اتصالات سیاه درزدار با بهترین قیمت می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

و بعد از مشاروه در مورد  قیمت اتصالات سیاه درزدار بهترین نوع آن را برای خود خریداری کنید.

09123171407

09124945947

0216510623

0216510565

 در شرکت اترک شعله بهترین  قیمت اتصالات سیاه درزدار به فروش می رسد مناسب ترین قیمت اتصالات سیاه درزدار  را از شرکت ما و خرید از ما برای خود محقق کنید.

به دلیل نوسان بسیار زیاد قیمت اتصالات سیاه درزدار از ارائه لیست قیمت اتصالات سیاه درزدار خودداری شده است.

لوله های سیاه برای حمل و نقل گاز

لوله های سیاه

لوله های سیاه

لوله سیاه، از ظاهر سیاه به نظر می رسد. رنگ تیره از اکسید آهن تشکیل شده بر روی سطح آن در طول تولید می آید. لوله فولادی سیاه به لوله های آهنی معمولی اطلاق می شود و عمدتاً برای خطوط گاز استفاده می شود، همچنین برای اتصال لوازم خانگی به خطوط تامین آنها استفاده می شود. این لوله ای است که توسط مشاغل و منازل مسکونی برای انتقال گاز طبیعی یا پروپان مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله فولادی مشکی به دلیل مقاومت زیاد در برابر حرارت برای سیستم های اسپرینکلر آتش نشانی نیز استفاده می شود. معمولاً با جوش یا با استفاده از کوپلینگ های مکانیکی به هم متصل می شود. حتی می توان از آن به جای لوله گالوانیزه در پروژه هایی غیر از حمل آب برای شرب استفاده کرد.

لوله آهن سیاه در واقع از یک ترکیب کم عیار “فولاد ملایم” ساخته شده است. این به آن مقاومت بسیار بهتری در برابر خوردگی نسبت به لوله های چدنی سنتی می دهد. استانداردهای کمی وجود دارد که تمام لوله های آهنی مشکی از آنها پیروی می کنند. با این حال، همه آنها برای کنترل گاز طبیعی و پروپان ساخته شده اند که معمولاً زیر 60psi باقی می مانند. استانداردهایی که لوله آهن سیاه باید مطابقت داشته باشد تا در صورت نصب صحیح، فشار حداقل 150psi را تضمین کند.

 

لوله سیاه را از کجا بخریم؟

ساخت لوله‌ها و لوله‌های فولادی سیاه آسان است، به آسانی در دسترس هستند و قیمت کمتری نسبت به سایر فلزات دارند. در محیط های به خوبی محافظت شده، طول عمر لوله های فولادی سیاه بین 50 تا 100 سال است.

ما می توانیم گریدهای بسیاری از لوله سیاه یا لوله فولادی کربنی ملایم، از جمله ASTM A106 B ، A53  و غیره را عرضه کنیم. به عنوان یک توزیع کننده پیشرو لوله، ما نه تنها می توانیم لوله سیاه جدید را مستقیماً از منابع استوک یا کارخانه تهیه کنیم، بلکه می توانیم لوله را به طول مورد نیاز شما برش دهیم و در صورت نیاز پوشش های ویژه اضافه کنیم. ما می توانیم لوله سیاه و سایر لوله های فولادی کربنی را تقریباً به هر مکانی تحویل دهیم. ما لوله کربن استیل و لوله استیل مشکی را در انواع سایز، قطر و ضخامت به فروش می رسانیم. اکثر سایزهای لوله های فولادی ERW، DSAW و Seamless Steel با گزارش های آزمایش آسیاب و قابلیت ردیابی کامل در صورت لزوم در دسترس هستند.

استعلام قیمت انواع اتصالات جوشی درزدار : زانو، سه راه، تبدیل وغیره با ارزان ترین قیمت موجود در بازار و ارسال به کل کشور | لوله و اتصالات اترک شعله.

اتصالات سیاه درزدار از اتصالات جوشی هستند که فرق آن با اتصالات مانیسمان در  ساخت و اجرای آن است.

خرید  اتصالات جوشی سیاه درزدار لوله کشی در سایزهای مختلف با ارزان ترین قیمت د راترک شعله انجام میشود.

 

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید