۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷- ۰۲۱۶۵۰۱۰۶۲۳- ۰۲۱۶۵۰۱۰۵۶۵
فهرست

خرید سه راهی مانیسمان

خرید سه راهی مانیسمان در شرکت اترک شعله میتوانید خرید سه راهی مانیسمان را خریداری کنید ، شرکت ما با کیفیت ترین و ارزان ترین خرید سه راهی مانیسمان در سراسر نقاط کشور به فروش می رساند.

خرید سه راهی مانیسمان

خرید سه راهی مانیسمان

خرید سه راهی مانیسمان

 به منظور کسب اطلاعت بیشتر در مورد نحوه خرید سه راهی مانیسمان با بهترین قیمت می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

و بعد از مشاروه در مورد خرید سه راهی مانیسمان بهترین نوع آن را برای خود خریداری کنید.

09123171407

09124945947

0216510623

0216510565

خرید سه راهی مانیسمان با بهترین قیمت

خرید سه راهی مانیسمان با بهترین قیمت

در شرکت اترک شعله بهترین  خرید سه راهی مانیسمان به فروش می رسد مناسب ترین خرید سه راهی مانیسمان را از شرکت ما و خرید از ما برای خود محقق کنید.

به دلیل نوسان بسیار زیاد قیمت خرید سه راهی مانیسمان از ارائه لیست قیمت خرید سه راهی مانیسمان خودداری شده است.

ما دارای انواع کانکتورهای HDPE Pipe اعم از پیچی، الکتروفیوژن، جوش تزریقی، جوشکاری دست ساز با سایز بزرگ و همچنین کانکتورهای PVC و غیر پی وی سی بنا به سفارش شما و بر اساس استاندارد مورد نیاز تولید و ارائه می گردد. شما فقط تماس بگیرید

کانکتورهای لوله hdpe چیست؟

HDPE یا پلی اتیلن که در ساخت کانکتور HDPE Pipe استفاده می شود، ماده ای است که در صنایع مختلف از جمله ساخت ظروف پلاستیکی، خودروسازی، صنعت بسته بندی کیسه های نایلونی و … کاربردهای فراوانی دارد. لازم به ذکر است که مواد HDPE که یکی از گریدهای آن در کانکتور HDPE Pipe استفاده می شود به چند قسمت تقسیم می شود. مواد پلی اتیلن یا HDPE به چهار قسمت تقسیم می شوند که به شرح زیر می باشد.

مواد پلی اتیلن یا HDPE سبک، نیمه سنگین، سنگین و فوق سنگین هستند. این ماده HDPE یا پلی اتیلن که در کانکتور HDPE Pipe نیز استفاده می شود به دلیل سبکی و مقاومت بالا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. فروشگاه، تامین کننده کانکتور لوله HDPE و تیم سازنده و فروشگاه ما نه تنها برای فروش کار می کنند، اما ما و تیم موفق ما در تلاش هستیم تا با کار بر روی رضایت مشتری، رضایت مشتری را به دست آوریم. یادآوری می کنم که با فروشگاه محصولات کانکتور HDPE Pipe و ارائه خدمات به شما سرزمینی آبادتر و شادتر خواهیم داشت.

ویژگی های اتصالات لوله hdpe

انواع HDPE یا پلی اتیلن که از خانواده پلیمرها هستند به شرح زیر می باشد.

1. پلی پروپیلن در سال 1951 پلیمری ساخته شد که در برابر دماهای بالا مقاوم بود. از این پلیمر که پلی پروپیلن نام دارد در ساخت یکی از قسمت های بدنه کانکتور HDPE Pipe استفاده می شود. در سال 1954 اهمیت آن برای دنیای صنعت شناخته شد. این پلیمر شش و نیم میلیون تن در صنایع مختلف مصرف می شود که با یک چهارم کل مصرف پلیمر جهان در رتبه سوم فهرست مصرف پلیمرهای جهان قرار دارد.

2. پی وی سی پی وی سی یا پلی وینیل کلراید خانواده دیگری از پلیمرها است که رابط HDPE Pipe در آن قرار دارد. این پلیمر به دلیل وجود کلرید در ترکیب مولکولی خود در برابر چربی ها، اسیدها، روغن ها و مواد قلیایی بسیار مقاوم است، به همین دلیل، در برابر نوسانات و تغییرات هوا و دما مقاوم بوده و در ساختمان سازی، فاضلاب و پنجره ها کاربرد دارد.

لازم به ذکر است که پی وی سی از خانواده کانکتورهای HDPE Pipe در برابر برق، حرارت و شعله مقاوم است. 3. پلی آمید مواد پلی آمید یکی از پلیمرهای خانواده پلی اتیلن است که شامل اتصال دهنده لوله HDPE نیز می باشد. اتصالات لوله پلی آمید که به آنها لوله PA نیز گفته می شود از مواد پلی آمیدی از پلیمر خانواده اتصال دهنده لوله HDPE ساخته شده اند. این لوله به صورت منشعب، تک جداره، دوجداره، آستردار و بدون آستر تولید می شود. این لوله ها که توسط کارشناسان ما در واحد تولید کانکتور HDPE Pipe تولید می شوند نیز تولید می شوند.

لوله و اتصالات پلی آمید که اولین مواد آن توسط والاس کاروتز در شرکت دوپونت تولید شد. به گونه ای طراحی شده اند که در برابر ضربه، ترک خوردگی، سایش، خمش و انعطاف پذیری بالایی از خود نشان دهند. نتیجه این بخش.

 

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید