۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷- ۰۲۱۶۵۰۱۰۶۲۳- ۰۲۱۶۵۰۱۰۵۶۵
فهرست

خرید زانو جوشی

خرید زانو جوشی در شرکت اترک شعله میتوانید خرید زانو جوشی را خریداری کنید ، شرکت ما با کیفیت ترین و ارزان ترین خرید زانو جوشی در سراسر نقاط کشور به فروش می رساند.

خرید زانو جوشی

خرید زانو جوشی

خرید زانو جوشی

 به منظور کسب اطلاعت بیشتر در مورد نحوه خرید زانو جوشی با بهترین قیمت می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

و بعد از مشاروه در مورد قیمت خرید زانو جوشی بهترین نوع آن را برای خود خریداری کنید.

09123171407

09124945947

0216510623

0216510565

 

در شرکت اترک شعله بهترین قیمت خرید زانو جوشی به فروش می رسد مناسب ترین قیمت خرید زانو جوشی را از شرکت ما و خرید از ما برای خود محقق کنید.

به دلیل نوسان بسیار زیاد قیمت خرید زانو جوشی از ارائه لیست قیمت خرید زانو جوشی خودداری شده است.

قیمت خرید زانو جوشی

قیمت خرید زانو جوشی

لوله بدون درز

لوله های بدون درز بدون درز جوش تولید می شوند. این لوله‌ها از شمش‌های فولادی تولید می‌شوند که برای ایجاد بخش لوله‌ای گرم شده و سوراخ می‌شوند. لوله های بدون درز برای اهداف مختلف در صنعت نفت و گاز مانند عملیات بالادستی و عملیات میانی مانند حمل و توزیع سیالات مختلف مانند نفت، گاز، دوغاب، بخار و اسیدها مورد استفاده قرار می گیرند. لوله های بدون درز برای کاربردهای عمومی لوله کشی در این صنعت مناسب هستند.

معرفی لوله های بدون درز :

  • لوله بدون درز کربن فولادی در گریدهایی مانند ASTM A106، A333، A53 و API 5L.
    • لوله بدون درز فولاد آلیاژی کروم-استفاده دما و فشار بالا.
    • لوله های بدون درز فولادی ضد زنگ در ASTM A312 سری های 300 و 400 مانند 304، 316، 321 و 347.
    • لوله های بدون درز دوبلکس و فوق دوبلکس در ASTM A790/A928 با ساختار فریتی و آستنیتی دوبل.
    • لوله بدون درز در آلیاژهای نیکل

لوله ERW (جوشکاری مقاومتی الکتریکی)

لوله های ERW با استفاده از کویل های فولادی تولید می شوند. این لوله‌ها با استفاده از سیم‌پیچ‌هایی شکل می‌گیرند که بدون سیم پیچ، صیقل داده شده، بریده می‌شوند و سپس با تراز کردن دو لبه آن به صورت الکتریکی به شکل لوله در می‌آیند. این لوله ها در اندازه های مختلف بین 1/2 تا 20 اینچ قابل تهیه هستند. لوله های ERW در مواد مختلفی مانند فولاد کربنی مانند ASTM A53 و فولاد ضد زنگ مانند ASTM A312 در دسترس هستند. ASME B36.10 و ASME B36.19 توصیه های اساسی این لوله ها هستند.

لوله LSAW (جوشکاری زیرپودر طولی)

لوله LSAW ساخته شده با جوش قوس زیر آب . فرآیند برش، خمش و جوشکاری صفحات فولادی است. لوله های LSAW در مقایسه با لوله های دیگر در محدوده حداکثر اندازه موجود هستند.

با افزایش فشار انتقال و قطر لوله خطوط لوله نفت و گاز از راه دور، جوشکاری خودکار خط لوله به روش جوشکاری اصلی تبدیل شده است. برنامه ریزی مسیر جوش چند لایه و چند پاس خطوط لوله با قطر بزرگ با شیارهای شکاف باریک معمولی مورد مطالعه قرار گرفته و یک استراتژی جوشکاری برای ربات جوشکاری خارجی خط لوله پیشنهاد شده است.

با تجزیه و تحلیل شکل بخش مهره جوش شیار شکاف باریک و مقایسه مزایا و معایب روش ارتفاع مساوی و روش مساحت، مدل ریاضی لایه پرکننده ایجاد می‌شود. از طریق آزمایش و تجزیه و تحلیل در کارگاه، ارزش بالابر پیش بینی شده نیازهای واقعی جوش را برآورده می کند. ریزساختار جوش توسط SEM تجزیه و تحلیل شد.

ساختار اصلی جوش، فریت سوزنی شکل بود، که می تواند خواص مکانیکی اتصال جوش داده شده را بهبود بخشد. پس از پر شدن چند لایه، لایه پرکننده با لبه شیار همسطح می شود. استقرار این مدل پایه‌ای برای فرمول‌بندی پارامترهای فرآیند جوشکاری برای لوله‌های با قطر بزرگ و برنامه‌ریزی آفلاین روش‌های جوشکاری ایجاد می‌کند.

قیمت زانو جوشی اترک شعله: برای دریافت قیمت زانو فلزی ،خرید زانو جوشی، خرید زانو مانیسمان ، خرید زانو دیواری، خرید زانو چسبی و … درسایز و برندهای مختلف باما تماس بگیرید.

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید